לפרסום חייגו: 050-5788255

מ.א אשכול בהעוטף

אשכול

מוקד אשכול החדש יצא לדרך

מועצה אזורית אשכול יצאה השבוע לדרך חדשה בתחום השירותים לתושב. מעתה, תפעיל המועצה את מוקד אשכול באופן עצמאי, כמחלקת שירות לתושב במועצה ולא תשתמש עוד בשירותי מוקד חיצוני. המוקד יתן מענה 24/7, כולל שבתות וחגים גם בתחום הביטחון וגם בתחום השירותים המוניציפאליים לתושב (צילום: דוברות המועצה)

פורסם בתאריך:


נכתב על ידי

צליל דיבקר

בת 28, נשואה + כלב, בעלת תואר ראשון בתקשורת ממכללת ספיר. נולדתי וגדלתי בקיבוץ בארי. כיום מתגוררת בנתיבות.

מחלקה חדשה הוקמה במועצה האזורית אשכול – מחלקת שירות לתושב! בתוך המחלקה, גם מוקד טלפוני שיתן מענה לפניו תושבים 24/7 , כולל שבתות וחגים, בכל התחומים – בטחון, תברואה ואיכות סביבה, מפגעים בכביש, תשלומים, תקלות ביוב או מים, או כל נושא אחר. השינוי והחידוש הם שמעתה המוקד יפעל על ידי המועצה ולא על ידי מוקד חיצוני וינתן מענה בכל תחומי השירותים המוניציפאליים, בכל שעות היממה. כל פניה למוקד תיבדק מיד עם קבלת הפניה ותועבר לטיפול גורמי המקצוע האחראיים. התושב שפנה יעודכן על ידי צוות המוקד על הטיפול.

גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול: "אנו בתחילת הדרך ומאמינים שהשינוי הארגוני והחידוש בשירותי המוקד יביאו לשיפור משמעותי בשירותי המועצה לתושב. מספר הטלפון נותר כשהיה 08-9966333 או 106. שתהיה דרך צלחה!".

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: