לפרסום חייגו: 072-3938700

חינוך בהעוטף

חינוך ובתי ספר

״סְפִּיקִינְגפָּלְס״: חדוות השיח

השבוע התקיים בבית הספר "חופים" ביד מרדכי שיח וירטואלי עם שני בתי ספר נוספים, כחלק מפרויקט קהילה שיתופית לומדת בו הם לוקחים חלק מזה שנתיים (צילום: עדי אביטל-רוזין)

פורסם בתאריך:


נכתב על ידי

צליל דיבקר

בת 27, נשואה + כלב, בעלת תואר ראשון בתקשורת ממכללת ספיר. נולדתי וגדלתי בקיבוץ בארי. כיום מתגוררת בנתיבות.

השיח הוירטואלי באנגלית של הקהילה השיתופית הלומדת ״סְפִּיקִינְגפָּלְס״, שהתקיים השבוע בין תלמידי בי״ס ״נאות אשקלון״ לבין תלמידי בי״ס ״חופים״ בקיבוץ יד מרדכי ותלמידי בי״ס ״צוקים״ שבשוהם, נגע במילים ״תודה״, ״סליחה״ ו-״אני אוהב/ת אותך״.  שנתיים חלפו מאז הפכו לקהילה שיתופית לומדת, ומאז חקרו התלמידים, ביחד ולחוד, כיצד המילים נאמרות בשפות שונות, הציגו את ממצאיהם ושיתפו את עמיתיהם לכיתה הוירטואלית עם מי הם היו רוצים לחלוק את המילים ״תודה״, ״סליחה״ ו-״אני אוהב/ת אותך״.

״סְפִּיקִינְגפָּלְס״ הוא מודל למידה שיתופי לקידום אנגלית מדוברת שהוקם בידי עדי אביטל-רוזין, תושבת בת-הדר ומורה לאנגלית, במטרה לעודד שיח אמיתי באנגלית בין לומדים מבתי ספר שונים בישראל. המודל פועל במתכונת של שיעורים וירטואליים שאת הקצאתם מספקים המרכז לטכנולוגיה חינוכית והאגף לטכנולוגיות ומידע של משרד החינוך.

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: