לפרסום חייגו: 050-5788255

אנשים ועסקים בהעוטף

אנשים ועסקים

פייסבוק נותנת boost לעסקים הדרומיים

פייסבוק ישראל קיימה אמש בבאר שבע כנס גדול לבעלי עסקים דרומיים. במסגרת הכנס נערכו מגוון רחב של סדנאות תוכן, והמשתתפים קיבלו כלים ודגשים שונים לפרסום אפקטיבי ברשתות החברתיות (צילום: סיון שלחין)

פורסם בתאריך:


נכתב על ידי

סיון שלחין

יועצת שיווקית | כותבת תוכן | מקדמת ברשתות חברתיות וגוגל | מנהלת קהילת עסקי עוטף עזה וצפון הנגב |

אתמול (רביעי) בשעות הבוקר, הגיעו מאות בעלי עסקים מכל מרחב הדרום (והיו אפילו כאלו שהגיעו במיוחד מאילת) לבאר שבע, כדי להשתתף בכנס מיוחד שאירחה ענקית הטכנולוגיה פייסבוק במיוחד עבורם. 

עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, בירכה את באי הכנס והדגישה כמה המהפכה הדיגיטלית והרשתות החברתיות השפיעו על היכולת של בעלי העסקים להגיע ללקוחות וקהלים שונים וחדשים. לדבריה, היום עסק קטן של אדם אחד, שממוקם בישוב בדרום הארץ, יכול למכור לכל העולם, לתקשר עם הקהל שלו באופן ישיר ואישי וללא צורך בתקציבי פרסום ענקיים. 

אלמוג בוקר, העיתונאי הדרומי האהוב שהנחה את הכנס, פתח את דבריו בסיפור על כוחו של פוסט בפייסבוק, ונתן כדוגמה את סיפורה של מסעדת "מידס" מברור חיל בעוטף, אשר הוקמה על ידי אב שכול, ושבעקבות פוסט שהוא העלה - הפך לויראלי קיבלה שטף של לקוחות ומבקרים חדשים. 

בכנס קיבלו בעלי העסקים סדנאות תוכן של בעלי תפקידים שונים בפייסבוק ובהן כלים ודגשים שונים לפרסום אפקטיבי היום בפייסבוק ובאינסטגרם, כמו גם נתוני שימוש מעניינים של הציבור הישראלי ברשתות החברתיות, בעיקר מהטלפון הנייד. בנוסף התקיים פאנל של בעלי עסקים דרומיים שעושים שימוש מוצלח ברשתות החברתיות לצרכי שיווק ותקשורת עם הקהל שלהם.

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: