לפרסום חייגו: 050-5788255

אנשים ועסקים בהעוטף

אנשים ועסקים

מוסך ניר עוז: המוסך ההיברידי הראשון בעוטף

בשנים האחרונות תעשיית הרכבים ההיברידיים הולכת ותופסת תאוצה, ואיתה מגיעה הקדמה גם למוסכים בישובי העוטף. אחד מהם הוא מוסך ניר עוז, שהציב לעצמו כמטרה להפוך להיות מספר אחד בתחום, וכיום הוא המוסך היחיד באזור שמוסמך לטפל ברכבים היברידיים (צילום: מוסך ניר עוז)

פורסם בתאריך:


נכתב על ידי

צליל דיבקר

בת 28, נשואה + כלב, בעלת תואר ראשון בתקשורת ממכללת ספיר. נולדתי וגדלתי בקיבוץ בארי. כיום מתגוררת בנתיבות.

בשנתיים האחרונות עובר מוסך ניר עוז תהליך מתקדם, שהחל עם הגעתו של אדי מושייב, מנהל המוסך הנוכחי. אדי, תושב שדרות, נכנס לתפקיד לפני שנתיים כאשר ההנהלה התחלפה, "הגדרנו לעצמנו יעד מסוים, והוא להפוך להיות המוסך המוביל באזור אשכול. עשינו מהלך כדי להיות הראשונים בתחום הרכב ההיברידי". גיורא זהבי, חבר קיבוץ ניר עוז ומנהל קשרי הלקוחות במוסך, מספר שכיום כל התעשייה הולכת לכיוון החשמלי וההיברידי, "כבר היום בישראל יש יותר מכירות של רכבים היברידיים מאשר של רכבים מונעי בנזין. אמנם על הכביש עדיין לא רואים את זה כרוב, אבל במכירות כל שנה בשנים האחרונות יותר מ50% מהרכבים שנמכרים הם היברידיים".

אדי מספר כי הם לא רוצים להילחם בתחרות בכלים הקיימים, אלא להסתכל קדימה לעתיד ולכוון לשם, ולכן החליט להצטיין בעולם של הרכבים ההיברידים וחשמליים, "הצלחנו לעבור את ההכשרות ולהקים עמדות, פתחנו עמדה מאושרת על-ידי משרד התחבורה עם ציוד מיוחד, העובדים עוברים הכשרות בנושא, והמוסך מאושר לטפל ברכבים היברידים על-פי חוק, היחיד באזור".

לקוחות המוסך הם בעיקר תושבי האזור, ולכן מספר גיורא על ההחלטה להקים מועדוני לקוחות, "רוב המורים באשכול או עובדי 'נירלט' למשל, כל מיני עובדים מהמפעלים בקיבוצים - הקמנו להם מועדונים ספציפיים בשבילם, והם באים כחלק מהמועדון לטפל במוסך שלנו, זה יוצא דופן פה במוסכים באזור". אדי מוסיף כי מבחינת המדיה הם פתוחים לעניין הטכנולוגיה המתקדמת, ולמוסך יש אתר אינטרנט משלו ודף פייסבוק פעיל.

"השאיפה שלנו היא להיות מוסך מספר אחד פה באזור, ואנחנו בדרך לשם. לא רק באזור אשכול", אומר אדי, ומוסיף כי תעשיית הרכב בשנים האחרונות משתנה בקצב מסחרר, ולכן הכניסו תוכנות מחשוב מתקדמות למוסך, "אם זה אומר שנכוון את עצמנו גם לכיוון הרכבים החשמליים המלאים, או לכיוון רכבים שיש להם מערכות מחשוב מתקדמות יותר - אנו מציבים את זה כיעד ונגיע לשם".

כמו כן, גיורא מוסיף כי השאיפה מספר אחת שלהם היא להצטיין בשירות, "הלוגו שלנו הוא - אנחנו מטפלים במכוניות אבל דואגים לאנשים, לכן הקמנו את מועדוני הלקוחות ואנחנו נותנים אחריות יוצאת דופן על הטיפולים שלנו". הוא מספר כי במסגרת השירות שמעניק המוסך, יש להם מבצעים של "נסו אותנו", כלומר מציעים לאנשים להביא תקלה, שאף תקלה או מוסך אחר לא הצליח להשתלט עליה, והם מתחייבים שינסו לפתור את הבעיה. במידה ולא הצליחו, ידאגו בכל זאת ללקוח, "אם הבאנו הצעת מחיר טיפה יותר יקרה, לא הספקנו לקבל אותו בזמן המתאים לו, נכשלנו בתיקון התקלה - אנו מציעים ללקוח להגיע על-מנת שנטפל לו באוטו, טיפול שטיפה חיצונית ופנימית, או כל דבר אחר בכדי שייצא מרוצה. כלומר גם אם לא הצלחנו לטפל בתקלה, הלקוח עדיין ייצא עם משהו מהמוסך. זו הבטחה שאף מוסך לא יודע לתת היום, ואנו מקווים שאנשים יידעו לנצל את זה לטובתם וליהנות".

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: