לפרסום חייגו: 050-5788255

אנשים ועסקים בהעוטף

אנשים ועסקים

החשיבות של פורטל לקוחות מקוון

התחום הדיגיטלי תפס תאוצה במהלך השנים האחרונות, יותר ויותר עסקים בונים פורטלים מקוונים ומספקים ללקוחותיהם מידע רב על מוצרים או שירותים שהם מציעים. מידע זה עוזר ללקוח לקבל את כל המידע שהוא מחפש מרוכז במקום אחד ובהתאמה אישית לצרכיו. הפורטל עצמו פועל בדפדפן רגיל ומותאם לגודל המסך של הלקוחות.

פורסם בתאריך:


נכתב על ידי

מערכת העוטף

haotef@gmail.com

www.haotef.co.il

מהו פורטל לקוחות מקוון?

פורטל לקוחות מקוון הוא אתר אינטרנט המספק ללקוח את כל המידע שהוא צריך על אודות המוצרים או השירותים שהוא רוצה לרכוש. בפורטל לקוחות אפשר למצוא את מחירים וכן השוואות למקומות שונים, לקבל מידע רב על המוצר או השירות שרוצים לרכוש, להשוואות בין חברות שונות ועוד. מידע זה עוזר ללקוח להחליט לגבי המוצר או השירות שהוא רוצה לרכוש והאם משתלם לו. הפורטלים עוזרים מאוד בקבלת ההחלטה ומספקים את כל המידע שאנו צריכים לדעת על המוצר או השירות בטרם הרכישה עצמה.

למי מתאים פורטל לקוחות מקוון?

פורטל לקוחות מקוון מתאים לכל מי שצריך מידע בהתאמה אישית מתוך הקטלוג בפורטל או שהוא רוצה לחסוך בזמן ולדבר עם נציג בצ'אט במקום לחכות שעות על קו הטלפון. הפורטל מתאים גם ללקוחות פרטיים שחייבים לקבל את כל המידע שלכם מרוכז במקום אחד ובהתאמה אישית לצרכים האישיים שלהם, אך גם מתאימים לעסקים הרוצים להעניק מידע ללקוחות העסקיים שלהם.

חשיבות פורטל לקוחות מקוון

לפורטל לקוחות חשיבות רבה בקרב הלקוחות. מעבר למידע הרב שהוא מספק ללקוח על המוצר או השירות שהוא רוצה לצרוך. ניתן להשוואות איתו מוצרים או שירותים שניתנים באתרים שונים, וכך הוא מציג ללקוח את כל המוצרים או השירותים שמותאמים לו מתוך קטלוג מובנה בהתאם לצרכים האישיים שלו. בנוסף לכך, הלקוח יכו לקבל גישה לחיובים, הצעות מחיר, הזמנות קודמות, לשוחח עם נציג בצ'אט ואף לקבל דיווחים שוטפים. בנוסף לכך הוא יכול לבצע את התשלום באופן עצמאי ולעקוב אחרי המשלוח שלו.

מה ההבדל בין פורטל לקוחות מקוון לבין חנות אינטרנטית?

בחנות אינטרנטית הרכישה מתבצעת באמצעות כרטיס אשראי ומטבע מקומי או עולמי אשר מוסכם מראש, הכניסה לחנות דורשת שם משתמש וסיסמה, כדי לראות את הזמנות קודמות או את הזמנה האחרונה וכן פרטים נוספים. כך שאין התאמה אישית לצרכי הלקוח. לעומת זאת, בפורטל לקוחות מקוון, ישנה התאמה מלאה לצרכי הלקוח, הכניסה מוצפנת והפורטל מסונכרן עם מערכת ERP כך שאפשר לקבל את כל המידע שאתם צריכים בין שזה חשבוניות, דו"חות, יתרות, תמחור ועוד בהתאם לצרכים האישיים שלכם. בנוסף לכך, אפשר אף לבצע הזמנות מהירות באמצעות מילוי אוטומטי של סל הקניות.

מתי כדאי להשתמש בפורטל לקוחות מקוון?

כדאי להשתמש בפורטל לקוחות מקוון שאתם צריכים מידע על מוצרים בהתאמה אישית, או מידע לגבי חשבוניות, דו"חות, יתרות, תמחור או אפילו לשוחח עם נציג בצ'אט במקום לחכות שעות על קו הטלפון. השירותים שאפשר למצוא בפורטל זה מתאימים לצרכי הלקוח ונותנים לו את כל המידע שהוא צריך. לכן רוב האנשים אוהבים להשתמש בפורטל לקוחות מקוון וליהנות ממגוון השירותים שהם מעניקים במקום אחד בלי להתאמץ יותר מדיי.

(תמונה: Depositphotos

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: